چگونه در فضای اینترنت در امان بمانیم؟

چگونه در فضای اینترنت در امان بمانیم؟

مقدمه

جرایم سایبری یک صنعت پررونق است. از طرف دیگر ، به محافظت از داده های حساس مانند داده های کارت اعتباری یا اسناد و جلوگیری از سوء استفاده کمک می کند. اتصال VPN در اینجا کمک می کند ، زیرا ترافیک کاملاً رمزگذاری شده است. بنابراین هیچ داده ای از خارج قابل مشاهده نیست.

برای امن تر شدن فضای ارتباط بین داده های اینترنتی توصیه شده که حتما از فیلتر شکن پرسرعت و VPN استفاده کنید. با مراجعه به سایت پارس وی پی ان می توانید از خدمات مختلفی از قبیل : خرید کریو ، خرید VPN آیفون ، VPN اندروید ،  خرید ساکس تلگرام ، خرید پروکسی و انواع فیلتر شکن پرسرعت استفاده نمائید.

یک مزیت بزرگ دیگر این است که VPN از حریم شخصی محافظت می کند و آزادی اینترنت را تضمین می کند. نظارت بر فعالیت های اینترنتی توسط ارائه دهنده خدمات اینترنت یا محدود کردن سرویس های استفاده شده با VPN امکان پذیر نیست. مکان مخفی است زیرا آدرس IP ناشناس است. ورود به شبکه از طریق یکی از چندین دسترسی اینترنتی VPN صورت می گیرد.

خرید VPN
خرید VPN

اشخاص ثالث ، چه خدمات دولتی و چه کارمندان شرکت ، هیچ دسترسی به فعالیت اینترنتی ندارند. سوابق یا سانسور غیرممکن خواهد بود. VPN همچنین مزایایی نسبت به رقیب ارائه می دهد. یک رقیب نمی تواند وب سایتهایی را که کاربر VPN بازدید می کند ، پایگاه داده هایی که در آن جستجو می کند ، مشاهده و تجزیه و تحلیل کند. این به لطف ناشناس بودن آدرس IP اتفاق می افتد. پیشنهاد متخصصین حوزه اینترنت به کاربران خرید vpn به صورت امن است.

حریم خصوصی در VPN

این امنیت البته در نقاط مهم Wi-Fi نیز تأمین شده است. ارتباطات اینترنتی و ایمیل رمزگذاری می شوند. حتی برای کاربرانی از کشورهایی که دسترسی آنها به اینترنت توسط دولتشان سانسور شده است ، یک VPN اجازه دسترسی بدون سانسور به همه وب سایت ها را می دهد. این کار با تعویض آدرس IP رایانه در سرور VPN با یک آدرس IP دیگر اتفاق می افتد.

خریدVPN
خریدVPN

به عنوان مثال suissl.com: از طریق مکانهای سرور در ایالات متحده و سوئیس ، استفاده از سرویس هایی مانند: هولو ، نتفلیکس ، آمازون VOD یا پاندورا ، مهم نیست که در کجا زندگی می کنید.

 

همچنین ، کانال های تلویزیونی مورد علاقه در Zattoo در Smart TV ، رایانه شخصی ، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی می توانند از آن لذت ببرند.

چرا باید VPN استفاده کنیم؟

حتی اگر چیزی برای پنهان کردن ندارید ، مطمئناً از ایده آزار و اذیت و آزار و اذیت خود ناراضی هستید. بنابراین ، دلیل اصلی استفاده کاربران اینترنتی از خدمات VPN ، محافظت از حریم خصوصی آنلاین و امنیت عمومی است. برای خرید VPN اندروید و خرید فیلتر شکن ارزان به سایت Parsvpn.Online  مراجعه کنید.

هنگامی که از طریق اینترنت VPN از اینترنت استفاده می کنید ، ارتباطات شما رمزگذاری می شوند تا ISP ، دولت ، هکرها و سایر اشخاص ثالث شما نتوانند ببینند چه سایت هایی را بازدید می کنید ، بنابراین نمی توانند در فعالیت آنلاین شما دخالت کنند.یکی دیگر از موارد عالی دیگر هنگام استفاده از VPN این است که می توانید از هرجایی به اینترنت جهانی دسترسی پیدا کنید. یک VPN به شما امکان می دهد تا در چندین مکان به صدها سرور از راه دور متصل شوید تا بر سانسور غلبه کنید.